“Nič ni nemogoče.”
Nataša Potočnik ima več kot 25 let izkušenj s področja kreiranja novih blagovnih znamk v oglaševalski agenciji Connecta, kot kreatorka igificiranih doživetij in ustanoviteljica podjetja Enigmarium pa se uvršča med trendsetterje na področju igrifikacije v svetovnem merilu.
Po več kot 25 letih izkušenj s področja kreiranja novih blagovnih znamk, storitev in produktov v agenciji CONNECTA – oglaševalski agenciji polnega servisa – kjer je pridobila 360-stopinjski nabor znanj od A do Ž, da znamka iz ideje prerase v inovativen in profitabilen produkt ali storitev je Nataša na službeem potovanju v tujini slučajno zvedela – in se zaljubila v idejo, da lahko iz koncepta računalniške igrice kreiramo resničostne igre: v pravem prostoru, z živimi soigralci (t.i. “real life games”).
Tako je od leta 2014 pa do danes skupaj z ekipo družinskega podjetja Enigmarium razvila več kot 25 različnih igrivih doživetij, ki jih je moč igrati v Sloveniji, na Hrvaškem in v ZDA. Sodi med pionirke igrifikacije v svetovnem merilu in je pogosto v vlogi predavateljice na mednarodnih kongresih, seminarjih ali konfenencah, saj je njena specialnost prav kreiranje in inoviranje igrificiranih doživetij in turističnih produktov, znajde pa se tudi v vlogi mentorice.
Nataša stavi na igrifikacijo, saj se zaveda, da je “izkustveni marketing” vse pomembnejše trženjsko orodje. Po njenem prepričanju nepozabni trenutki in prvoosebna interakcija oživijo znamko, krepijo zavzetost in omogočajo povezovanje na čustveni ravni – če hočeš biti opažen, moraš biti zanimiv, inovativen, drzen in drugačen.
“Če hočeš, da te opazijo, moraš biti izviren.”
Več o tem, izzivih korona časov in načrtih za naprej v intervjuju revije Kongres.
The Slovenia: TOP SLOVENA interwiew