Igrifikacija v izobraževanju, ali EDUTAINMENT  – sliši se zanimivo, kajne? Podajanje informacij na igrificiran način, (skozi zabavne naloge se igralci do rešitev dokopljejo sami) je potrjeno učinkoviteje od običajnega učenja ter podprto z znanstvenimi raziskavami. Večji interes in višja vpletenost pomenita tudi, da si snov bolje zapomnimo.

Tega se zelo dobro zavedajo tudi v Regijski razvojni agenciji ROD Ajdovščina, ki je v v okviru operacije LAS Medgeneracijski prenos znanja letos že drugič organizirala dogodek ‘Mladi in Castra’, k sodelovanju pa so ponovno povabili tudi Enigmarium, ki je poskrbel za igrivo aktivacijo.

Med 19. in 23. septembrom so 2022 na igrificirane izkustvene delavnice povabili več sto devetošolcev z območij občin Ajdovščina in Vipava, da bi jim na zanje zanimiv način predstavili spretnosti in kompetence za opravljanje določenega poklica. V igrivi aktivaciji z elementi “escape room” iger, ki smo jo pripravili v Enigmariumu so se učenci dokopali do predstavitev tehniških in drugih poklicev (mehatronika, strojništvo, elektrotehnika in računalništvo, gastronomija in živilstvo, ekologija, hidrologija, novinarstvo), sledila pa je praktična delavnica z mentorji z izbranega področja.  Na tak način so poklice spoznali v praktičnem smislu in se tudi preizkusili v določenih veščinah na igriv način.

Izbira poklica ni lahka odločitev. Verjamemo, da smo tudi z uporabo igrifikacije v izobraževalne namene nekoliko pripomogli k lažji izbiri.

 

 

 

Naslovna fotografija: RRA ROD Ajdovščina