Ekipa “escapologov” Enigmariuma®, Nataša Potočnik in Peter Arčon sta z veseljem sprejela izziv in v soboto, 16. maja, udeležencem mednarodnega Markairting: seminarja na fakulteti Turistica predstavila naš unikaten način trženja neotipljivih doživetij – doživljajske igre “escape room”. Ker si ljudje praviloma najbolj zapomnijo tisto, kar počnejo, se naši obiskovalci spremenijo v naše ambasadorje, ki širijo glas o nas po vsem svetu.
Koncept »real live escape room« je nastal po vzoru kultnih računalniških igric je postal top turistična atrakcija v večjih mestih po vsem svetu in postal nov trend v turizmu, ki pa ima poleg tega velik potencial tudi v industriji team building-ov in rojstno dnevnih zabav. V naših sobah pa se je zgodila tudi verjetno prva zaroka na svetu!
Septembra 2014 je Escape room Enigmarium® prvi v Ljubljani predstavil nov koncept preživljanja prostega časa: resničnostno interaktivno igro za dva do pet igralcev – Escape room Enigmarium® – nov, vroč trend v turizmu. Že po štirih mesecih – januarja 2015 povzpeli na PRVO mesto med vsemi ljubljanskimi aktivnostmi na portalu Trip Advisor.
Zakaj pa so sobe Escape room Enigmarium® tako zanimive, drugačne in unikatne?
Ker smo vse zanke, uganke in dramaturgijo izvirno zasnovali sami. Razvili smo poseben sistem pomoči s slikovnimi namigi, raznolike preizkušnje pa zasnovali tako, da vsak član ekipe pride na svoj račun. Igra poteka na simbolnem nivoju, zato znanje tujih jezikov ni potrebno. Temelj je seveda izvstno zasnovana – unikatna – igra z dramaturškim lokom in zabavnimi presenečenji. Tu so tudi naši najprijaznejši »gamemasterji«, ki natančno vedo, kako spremljati skupino, kdaj pomagati ter kako, ter zabavni high-tech pripomočki lastne razvojne ekipe EscapeLAB. Vse skupaj pa zaokrožuje celovita uporabniška izkušnja – mislimo na od A do Ž – vse do zadnje pike doživetja.
Prav zato je Escape Room Enigmarium®, ne le prvi in najbolj obiskan Escape room v Ljubljani, temveč se uvršča med najbolj top doživetja (Trip Advisor: things to do in Slovenia – Attractions:) temveč tudi original, pionir in trendsetter tega povsem novega področja. Kar ni zgolj naključje, temveč skrbno načrtovana marketinška ter komunikacijska strategija – v sodelovanju z oglaševalska agencija Connecta z več kot 20 let izkušenj.
Z veseljem smo predstavili našo skrbno zasnovano ter izvirno strategijo zaščitene znamke – obenem pa predavanje popestrili s praktičnim prikazom “pobega iz učilnice”. Slušatelji so odlično in z navdušenjem rešili vse uganke – zdaj pa jih pričakujemo še v sobah 🙂